piątek, 28 lipca 2017

ACTIVE MATURA - recenzja książki

Witam wszystkich, którzy zaglądają na mojego bloga mimo upalnej pory. 

Dzisiaj mam ogromny zaszczyt przedstawić książkę Pana Romana Ociepy, wydawnictwo POLONSKY pt. Word Formation B2, Słowotwórstwo B2. Przy okazji dziękuję za dedykację i rysunek kwiatka (so cute :-)).
Ze względu na urlopową porę kiedy to umysły nasze - a najbardziej mój - błąkają się razem z chmurami po niebie, zrezygnowałam z typowej formy recenzji i postanowiłam w punktach wypisać plusy i minusy książki.


PLUSY


-przede wszystkim książka zawiera ćwiczenia na słowotwórstwo, które zazwyczaj są rozproszone w podręcznikach, a typowe gramatyki nie zawierają ich prawie wcale.

 -czysta, przejrzysta forma graficzna

-wielki plus za jednolitą czcionkę

-każdy dział zaczyna się od kilku-zdaniowej, szybkiej  powtórki. Kto zupełnie nic nie pamięta z danego zagadnienia może przejść na tył książki

-druga część książki zawiera zadania maturalne, których nigdy nie mam za dużo

- Podano klucz odpowiedzi co sprawia, że Active Matura nadaje się do samodzielnej pracy w domu dla ucznia, a niekiedy jest ratunkiem dla przemęczonego nauczyciela :-(


MINUSY
- nie wiem, czy zadania nie są zbyt proste na poziom B2

Podsumowując książka Romana Ociepy jest naprawdę warta zakupu, ja na zajęciach z uczniami będę jej używać na pewno i was  również  zachęcam do jej nabycia!
LINK DO ALLEGRO :http://allegro.pl/show_item.php?item=6827867189

KLIKNIJ NA PONIŻSZY LINK
YOUR ENGLISH TEACHER ANGLOPUNKT 

                                                           










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Agnieszka Jeżyk- Chlebowska - Tłumacz specjalistyczny i przysięgły, nauczyciel języka angielskiegi i francuskiego. Witam, Jestem absol...