czwartek, 6 kwietnia 2017

Happy Easter dla klas 1-3

Lekcja świąteczna dla klas 1-3 szkoły podstawowej.


Lekcja świąteczna przebiegała podobnie jak dla pięciolatków, a więc 
1. Wprowadzenie słownictwa za pomocą kolorowych flashcards. 
FLASHCARDS:  TUTAJ
2. Zabawa z kostką, czyli dzieci nazywały to, co wylosowały, uwaga dla klas 1-3 trzeba wydrukować karty bez napisów! 
GRA: TUTAJ
3. Easter Egg Hunt: dla klas 1-3. Jajka z pianki zakupiłam w sklepie papierniczym, miałam już odciski od wycinania :-)






Przeczytałam krótką historyjkę, dzieci znalazły żądane elementy, po znalezieniu wszystkich rzeczy zrobiliśmy przerywnik w postaci piosenki. Piosenka jest może zbyt prosta dla klas 1-3 ale chodziło raczej o zabawe niż jakiś wielki cel językowy. Link podaję za fullof ideas.pl
PIOSENKA:  TUTAJ

 


4. Dla wyciszenia po tej emocjonującej zabawie dzieci otrzymały kserówki z wydrukowanymi pisankami i trzeba było opisać po ile jest jajek każdego wzoru.
Materiały Polanglo: TUTAJ
5. Następnie dzieci zagrały w memory z elementami wielkanocnymi.


6.  I na koniec, tak, jak w grupie pięciolatków emocjonująca zabawa w szukanie zajączka wielkanocnego:  WIERSZYK

Nagrodą były również kurczaczki. 

YOUR ENGLISH TEACHER ANGLOPUNKT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Agnieszka Jeżyk- Chlebowska - Tłumacz specjalistyczny i przysięgły, nauczyciel języka angielskiegi i francuskiego. Witam, Jestem absol...