środa, 19 kwietnia 2017

LONDON DESTINATION



Poniżej materiał filmowy do lekcji o Londynie. Póki co sam film, lekcję musiałam przełożyć na inny termin, laminator nie wytrzymał i się przegrzał....tyle świetnych materiałów na : Pomysły przy tablicy!
Laminator już działa i udało mi się zrobić fajną "kulturówkę". (A.2)
Postanowiłam jednak zmodyfikować pomysł mojej koleżanki i karty do gry w Piotrusia  rozdałam uczniom, tak żeby każdy uczeń miał przed sobą zestaw 13 kart. W trakcie oglądania filmu (x2) uczniowie odkładali na bok te karty, o których była mowa w filmie. Czyli jeśli usłyszeli słowo "queen" odkładali kartę z obrazkiem królowej na bok. Ważne! Uczniowie mają reagować na to co słyszą, a nie na to co widzą. Po filmie mogli oczywiście sobie zagrać w "Piotrusia " i tymi sami kartami w Memory.


Monthly lesson plan
Uzupełnieniem interaktywnym lekcji była lekcja BBC i British Council "The tour of London". (A.2).
Po wysłuchaniu nagrania rozwija się pasek z zadaniami na tablicę interaktywną.

Konspekt lekcji TUTAJ

Student's worksheet TUTAJ

Nagranie TUTAJ

Wejdź tu:  YOUR ENGLISH TEACHER ANGLOPUNKT

Zródło zdjęcia  : TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Agnieszka Jeżyk- Chlebowska - Tłumacz specjalistyczny i przysięgły, nauczyciel języka angielskiegi i francuskiego. Witam, Jestem absol...