czwartek, 6 kwietnia 2017

 Lekcja świąteczna dla starszych uczniów.

 Im też się należy:-)

A więc na lekcję wielkanocną wprowadziłam grę taboo ze strony www.waytomasterenglish.blogspot.com. Nie mogę już tego odszukać na stronie więc podaję link do mojej chmury.
TUTAJ

Grę wydrukowałam na pięknym miętowym kolorze, nie znoszę tych czarno-białych.
I jeszcze o Easter tradition z londonopoly.blogspot.com. Tutaj też niestety link do mojej chmury:
TUTAJ

A oprócz tego moi uczniowie od klasy IV wzwyż robili materiały ze stron Polanglo. Jest nawet lekcja maturalna!TUTAJ


Oni też dostali kurczaczki...

  YOUR ENGLISH TEACHER ANGLOPUNKT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Agnieszka Jeżyk- Chlebowska - Tłumacz specjalistyczny i przysięgły, nauczyciel języka angielskiegi i francuskiego. Witam, Jestem absol...