czwartek, 6 kwietnia 2017

Happy Easter for 5 years old

Lekcja świąteczna dla pięciolatków.

Przebieg zajęć:

1. Zaczęliśmy od pięknych flashcards, dzięki którym mogłam wprowadzić słówka związane ze Świętami Wielkanocnymi.
Flashcards: 

2. Następnie, żeby przerwać monotonię powtarzanych słówek zagraliśmy w grę Easter Bingo.
Emocji było co niemiara!
Gra: TUTAJ
3. Teraz przyszła kolej na Easter egg hunt . Do zabawy wykorzystałam pisanki kupione w sklepie papierniczym, chociaż mam kolorowe papiery, to poległam  przy wycinaniu.Wszystkie słodkie pisanki udało się odnaleźć!


Pomysł: TUTAJ



4. Zabawa w memory: po tylu grach na słownictwo dzieci nie miały żadnego problemu z nazywaniem obrazków.
5. I na koniec jeszcze zabawa w szukanie pisanek, które mają obrazek zajączka wielkanocnego z tyłu. Na melodię Panie Janie śpiewaliśmy nastepujący wierszyk. Każdy, kto wylosował chociaż jednego zajączka dostawał w nagrodę kurczaczka, którego mógł zabrać do domu.
Zabawa:
Wierszyk:niestety nie zapisałam sobie strony z jakiej wzięłam wierszyk.
Where's the Bunny?Where's the Bunny?
Can you see? Can you see?
I can see the Bunny! I can see the Bunny!
Point with me!Point with me!

To właśnie mały, żółty bohater dnia wraz z rodzeństwem.

YOUR ENGLISH TEACHER
 ANGLOPUNKT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Agnieszka Jeżyk- Chlebowska - Tłumacz specjalistyczny i przysięgły, nauczyciel języka angielskiegi i francuskiego. Witam, Jestem absol...